In cazul in care mesajele si tutorialele prezente mai jos au fost aprofundate, urmate, iar conexiunea de la domiciliu nu se poate realiza, va rugam frumos sa apelati la unul dintre numerele de contact de mai jos, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 16:00.
Va rugam sa nu apelati numai la primul sau numai la primele persoane de contact, pentru a evita incarcarea excesiva inutila!
▪ Dan OPREA:0748.290.535;
▪ Andrei CAZACU:0751.237.557;
▪ Petrisor DUMITRESCU:0757.571.539;
▪ Catalina MATE:0754.054.694;
▪ Sergiu DRANICEANU:0745.537.304;
▪ Cosmin PUPAZA:0751.232.518 (ptr. CZ Mangalia si Sectia Eforie Nord);
▪ Cristian CIOROGARU:0741.240.775.
ATENTIE!
Atat pentru sistemul de operare Microsoft Windows, cat si pentru Apple MAC OS, primii doi pasi se efectueaza o singura data, la prima accesare.
Cel de-al treilea pas se va efectua in mod recurent, de fiecare data cand se doreste conectarea de la domiciliu la calculatorul dumeavoastra de serviciu.
In cazul in care este necesara configurarea accesului VPN pe un calculator personal cu Microsoft Windows 7, va rugam sa downloadati si sa instalati aplicatia "AnyConnect VPN v4.6":
In cazul in care este necesara configurarea accesului VPN pe un calculator personal cu Microsoft Windows 10 si nu reusiti sa downloadati clientul de VPN de la adresa "https://vpn.rajac.ro" din tutorial, va rugam sa downloadati si sa instalati aplicatia "AnyConnect VPN v4.8":
In cazul in care este necesara configurarea accesului VPN pe un laptop alocat de catre companie, va rugam sa contactati reprezentantii Serviciului TIC si sa downloadati aplicatia "AnyDesk":